środa, 24 marca 2010

Jeszcze tylko jutro.. a w zasadzie dzis i 3 dni wolnego

Normalnie powiniem już od godziny spać, lecz dzisiaj jakoś mi się przedłużyło. W każdym bądź razie muszę iść spać, więc będzie to bardzo krótki wpis. Najpierw zacznę, że siedzę już na nowym kompie, a całą relacje i refleksje postaram się opisać w osobnym wpisie. Dziś poczyniłem pierwszy krok w temacie moddingu. A dokładniej undervolting. Standardowo moja 620tka, chodzi na 1.4V to dość sporo. W tej chwili pracuje na 1.2V, czyli o 0.2V mniej i jest stabilna. Temperatury niższe o około 5 stopni, no i mniejszy pobór prądu. Korci mnie aby zainstalować GTA IV, o ile dobrze się wypaliło. Mogło np zgubić dane, lecz nie teraz, do roboty trzeba iść, całe szczęscie że II zamiana także na 13.45 to nie jest źle, można się wyspać. Potem jak mi się uda to będę miał 2,3 kwietnia wolne, a 4,5 są świeta więc 2 dni wolnego i tym sposobem bym miał 4 dni wolnego :). Oby się to udało. A więc kończę bo trzeba się kłaść, zasnąć wyspać, wstać i wykąpać się jeszcze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz