poniedziałek, 25 stycznia 2010

Temperatura

Jeden zaufany i sprawdzający się termomter internetowy wysokiej klasy pokazuje -23, inny termometr z klejonym kablem elektroniczny za oknem pokazuje - 32, jeszcze inny też za oknem w danej chwili odnotowuje - 19.8 C, ale podobno na górze (mieszkam na III piętrze jest 2 stopnie cieplej) więcej opierając się na tym ostatnim jest - 21.8 C

Co do temperatur kompa :E
Zawsze tak samo...chodzi mi czy lato zima
płyta 40 stopni C to sporo, miewa i 32 stopnie.
Procek 45 stopni C rób z nim co checesz zawsze tyle będzie miał, raz wyłączyłem wiatrak to po 15 minutach na 100% wykorzystania było 50, przy samym boxowym radiatorze bez wiatraka. Pentium IV northwood 2.8@3.0 (dalej nie pojdzie aby stabilny był, i tak czuć te 200Mhz więcej) Moze tez chodzić na 3.2Ghz, ale nie długo jak się go obciązy 100%
GPU 53 stopnie C (nie kręci się :E, podniosłem o 5Mhz to temperatura poszła z 55 do 70 i się komp zresetował)
Otoczenie GPU :hmm: 41 stopni C
Dysk 40 stopni C (ten typ tak ma, dla niego to normalna temperatura, a wręcz jest zimny, bo normalnie to mają 44-50 stopni)
wszystko IDLE
Temperatura w pokoju 23 stopnie C

Ide spać bo o 11.30 trzeba wstać.. a o 13.25 trzeba dzielnie w mrozie pędzić na stanowisko pracy, po jutrze, a w zasadzie jutro 2 dni WOLNEGO jupi.. i mnie będą mogli wszyscy w d. pocałować.. :zlowieszczy_smiech: 5 dzień bez wolnego będzie mi jutro leciał i zapierdol niezły teraz bo jest sam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz