niedziela, 8 listopada 2009

"Nie przyjmuje mandatu"

Tak. Dzis spozywajac kulturalnie piwo na schodkach kolo statoilu ogolnie odludnione miejsce pola a na gorze ulica, zostalismy z kolega zatrzymani przed patrol ktory wlepil nam z premedytacja i oscentacyjnie 100zl mandatu. Ja osobiscie, potym jak policjant zachowywal sie chamsko i po prostu nie czlowiek i nie szlo sie z nim dogadac aby pouczenie czy cos, odmowilem przyjecia mandatu bo takowe prawo mi przysluguje, poszedl wniosek do sadu grockiego i bede sie sadzil. Powiedzialem, nie przyjmuje bo nie mam z czego zaplacic, jestem bezrobotny, taka prawda. W dodatku z kolega nagralismy taka jakby audycje ktora tutaj zamieszczam.

http://w101.wrzuta.pl/plik/0J0Q7tNdCnf/doniczka

Tyle na dzis, ostatnio nie mam weny do rozpisywania sie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz