czwartek, 29 października 2009

Grand Theft Auto IV Project

Witam. Mam do przekazania kilka rzeczy. Po pierwszy skandalicznie podrozalo paliwo. Teraz za litr 95tki przyszło placic 4.33zl. Rok temu bylo po okolo 3.50zl. Ciekawe ile przyjdzie placic w wakacje... 6zl ? Druga sprawa to wczoraj czy przedwczoraj zepsul mi sie rower wracalem z garazu po nasmarowaniu lancucha i... zerwal sie. Zaluje ze kupilem Shimano, wczesniej mialem niemiecki produkt i az bylem zdziwiony jego trwaloscia. Dokupilem spinke do lancucha i jutro moze zrobie, przy okazji go skroce, kupilem tez klocki Tektro, bo trzeba bedzie i tylne hamulce zrobic na zime. Kolejna sprawa to taka, ze ja swoje a organizm swoje przestawialem sie a i tak dzisiaj zasnalem o 13 w dzien i spalem do 19:20. Przejde do meritum.. zaopatrzam sie, tylko w celach eksperymentalnych w GTA IV. Zajmie mi z tydzien i bede juz mial. Wyszly juz 4 patche, z czego ten czwarty podobno poprawia optymalizacje co daje szanse wiecej niz 50% ze bedzie sie dalo grac na moim sprzecie. Ogladalem filmiki na youtubie z gta iv na komputerach o przyblizonych konfiguracjach i ciezko stwierdzic jak to bedzie dzialac, i czy w ogole bedzie. W kazdym badz razie jest szansa.. co bede musial zrobic.. duuuuuzo miejsca na dysku D, tak zeby po zainstalowaniu GTA bylo z 30% wolnego. Po instalacji tego calego talatajstwa, defragmentacja partycji a w samej grze wziasc wszystko na minimun i wylaczyc funkcje CLIP CAPTURE ktora pozera kilka FPSow, a dla mnie kazdy 1 bedzie mozna powiedziec zbawienny. Przed uruchomieniem wylaczyc wszystko co sie da, bo ramu mi 512MB brakuje, bo wymaga 1.5GB ja mam 1GB w tym explorer.exe. Kurde podjaralem sie bardzo, nie moge sie doczekac, a i tak sie pewnie zawiode lub bedzie cos nie tak z gra, lub po prostu bedzie strasznie lagowala. Ponizej 10FPS nie ma gry. Chodz pamietam jak kiedys caly dniami sie pykalo w ORYGINALNE GTA III na celeronie 300mhz, 64MB ramu i karcie z 32MB pamieci. Jak sie wzielo czolg i dotnelo auta, to mozna bylo pojsc zjesc obiad i po powrocie jeszcze samochod nie wybuchl :E... Coz ide spac.. przynajmniej postaram sie... za bardzo sie podjaralem ta sprawa z GTA IV, chodz czarno to widze.. jakby tak P IV 3.0Ghz 1MB cache 800FSB HT na Prescottcie byl, ktory mozna nabyc za 100zl, jescze z 0.5GB ramu i jakas lepsza grafika to raczej bylbym pewien ze bedzie mozna spokojnie w to grac.. a tak P IV 2.8Ghz 512kb cache 533FSB Northwood, 1GB ramu i X1650 256MB DDR2 na szynie 128 bitowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz