środa, 9 marca 2011

Idzie wiosna. Cool

Jako, że nigdy nie narzekałem na zimię tak w tym roku wyjątkowo mnie ona irytuje bo i słaba i nic nie można zrobić, ale teraz można oficjalnie powiedzieć że wiosna przychodzi, codziennie jest słońce temperatury są już plusowe i prawie nie ma śniegu.
Co za tym idzie w końcu będę spędzał trochę czasu poza domem na dworze głównie jeźdząc rowerem, podbudowując swoją kondycję i zrzucając trochę kilogramów, który naprawiłem, były dwie dziury na rantach, za łatanie zapłaciłem 5zł, dla porównania koszt nowej dętki to około 40zł. W zasadzie dzisiaj planowałem wypad na bluszczowa zobaczyć co się dzieje, ale złapałem jakiegoś lenia, ciągle odpoczywam regenerując organizm i zakwasy po poniedziałku, który był dość aktywny, a i z alkoholem trochę przesadziłem co tez miało swoje negatywne skutki. Wczorajszy dzień czułem się fatalnie dzisiaj po obudzeniu stwierdziłem, że w końcu możliwe się czuje. Wczoraj też obejrzałem film Hangover z 2009r Cool, Check it out ;) Na moje urodziny planowana jest w polsce premiera drugiej części, może się wybiorę do kina jak będę miał pieniądze, chodź nie przepadam za kinami, bo mam manie na pkt jakości obrazu jak i kino to publiczne miejsce więc nie możesz się do końca zrelaksować a i odbiór filmu jest inny.

Possibly I will hang out a bit with.. guess who.. yes, female with M name.
I had a little chat few days ago with her and she invite me and said few warm and very interesting words. I dunno if meeting with her is a good idea, bacause I'am afraid that this may wake up from dorment some feelings, but i don't have nothing to loose, and the worst part is beside me. But first I must loose some weight.

So thats it for know. I'm planing new project, like fixid old bike and made from it The offroad machine it's spring so is a lot of mud places, but it isn't so simple and I'm afraid that require some money and for a present day i can't afford even the beer :( But I have over 100 cans after it, so it should give me about 20 pln :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz