czwartek, 24 lutego 2011

Z cyklu czekając na północ

Postanowiłem rozpocząć taką serię, która o dziwo ma nie wiele wspólnego z tytułem, a w zasadzie nic, w której będę przedstawiał jakie auta z allegro warto kupić, lub ja chciałbym kupić, nie będzie określonego czasu, po prostu spontan.
Jako że szukam ciekawych rozwiązań tym razem mam chętke nie na wychuchany egzemplarz tylko motyw aby kupować auta jak najtaniej i aby jeździły, rozwali się to kolejny. Za 2-4zl można coś ciekawego kupić. Akurat w tym konkretnym przypadku ceną przekracza trochę tą najniższą tj Golf III za 3000zł.
Priorytety, skrzynia automatyczna, hatchback. Automat bo w 90% jeźdzę po mieście, i czasami nie chce mi się machać wajchą i bawić się ze sprzęgłem.
Wyszukałem ten oto egzemplarz:

Dane techniczne:
Rok Produkcji: 1992
Silnik 1.8 75KM benzyna + gaz

Wyposażenie:
-Skrzynia automatyczna z trybami ECO i SPORT
-ABS
-el. lusterka
-szyberdach
-Centralny Zamek
-Wspomaganie Kierownicy
-immobilaizer
-światła przeciwmgłowe (rarytasik)
-oryginalne chlapacze (rarytasik)



Rzekomo bezwypadkowy, garażowany, i na taki wygląda. To wszystko właściciel wycenił na 4000zł. Myślę że to nie drogo jak na auto z takim wyposażeniem i w takim stanie w dodatku już z gazem. Poza tym wiadomo, że cene podaję się wyższą, bo wiadomo że każdy będzie targował, dla przykładu ja swój obecny samochód kupiłem 450zł taniej niż wycenił go właściciel, który chciał 3000zł, a skończyło się na 2550zł. Gdybym kupował teraz auto, zainteresował bym się tym egzemplarzem. Plusy automatów to takie, że ludzie w Polsce zazwyczaj ich nie lubią, a zwłaszcza ludzie w szeleszczących spodniach, więc można założyć, że takie auto będzie bardziej zadbane niż auto z manualną skrzynią. No i wiadomo automat w zakorkowanym mieście nic lepszego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz