sobota, 24 kwietnia 2010

"Ja wiedzialem, ze tak bedzie, musialo cos byc"

Witam. Zapomnialem napisac o tym ze obecnie mam tydzien urlopu, czyli takie miniwakacje. Wyniklo to z powodu ze wkoncu pogryzlem sie z kierowniczka zarzadalem dnia urlopu na zadanie a ta w ramach zemsty wypisala mi juz caly urlop. Ale i na to bedzie sposob ;p W kazdym badz razie we wtorek poszedlem do pracy, i po jakis 2h poszedlem do domu i od tamtego momentu wypoczywam. Czyli jest to moj 5 dzien wolnego. Zostaly jeszcze 2 i we wtorek 27.04 ide do pracy z powrotem na II zmiane tj na 13.45. I pracuje 2 dni i znow mam jeden dzien wolnego, 29.04 w czwartek i w piatek do roboty na II zmiane i koniec miesiaca. W kazdym badz razie 27 czeka mnie powazna rozmowa w zakladzie pracy.
Tak pozatym to zastastanawiam sie jak rozplanowac dzisiejszy dzien. Mam pare rzeczy do zrobienia. Nawiasem mowiac tesknilem za takimi "problemami" typu zastanawiac sie czy isc na rower czy grac, czy ogladac film, czy np napic sie piwa, czy sie nie napic, chodz i tak ost mniej pije. Dzis musialem i musze tak:
- zdobyc BTTF III w 1080p to juz mam, bo mi gdzies plytka z wersja 720p zaginela. Trafilo sie na dobrego seeda i w niecale 5h mialem i dzis juz moge ogladac i wreszcie dokonczyc odswierzanie trylogii tego wspanialego filmu.
- zdobyc najswierzszy odcinek SGU, to tez juz mam zrobione
- wykapac sie :D
- pojsc na rower, lecz nie wiem po co, moze zeby piwo kupic.. o i to jest mysl.
Postanowilem tez jak na razie zaprzestac spotkan z Merry Jane.. wszystko jest dla ludzi ale z umiarem, poza tym nie sztuka jest wszystko na raz, tylko sobie ladnie zagospodarowac. Byc moze jeszcze dzis zrobie wyjatek :E, w kazdym badz razie wczoraj mialem ochote na piwo, a go nie mialem.
Zastanawiam sie rowniez nad tym czy aktualizowac sterowniki do k. graficznej gdyz mam dziwne sytuacje grajac w GTA IV, w wysokich rozdzielczosciach.. po co kupowalem nowy monitor po co ? Tak wszystko bylo dobrze. Ale tak na powaznie to trzeba bylo, chodz nie jestem zadowolony zbytnio, ale uczciwa cena mi to rekompensuje zwazajac ze ow monitor Benq V2410, jest teraz bardzo ciezko dostepny a jego cena przekracza 800zl. Ja kupilem go na agito.pl za kwote 683zl brutto. W kazdym badz razie jest dziwna sprawa z tymi sterownikami. Pokombinowane z instalacja, ale coz. Niechaj tak bedzie.
Zastanawiam sie czy isc sie teraz kapac i pojsc na rower, czy pojsc na rower a po powrocie zazyc kapieli.* Nie wiem. Co wiem to to, ze wczoraj mialem ochote cos jeszcze wieczorem zrobic, min wykapac sie i cos na internecie na uwieczenie dnia, ale zbraklo mi po prostu czasu, bo gdy chcialem to zrobic patrze a tu juz 5.00 AM dochodzi, wiec poszedlem spac. Poinforumuje tez ze wszystkie miejscowki zostaly zniszczone. Bluszczowa is the Last Stand.. dla formalnosci
- przystanek.. usuniety, nie ma
- offroad - zniszczony jest droga ktora jest tam niepotrzebna.. debilizm. Zamiast naprawic stare to robia nowe tam gdzie sa nie potrzebne i w ogole nie sa uzywane.
- snieru.. nawet i taka snieru doslownie zrownali z ziemia i wycieli w pien.. nie ma nic.. wszystko wyciete i wyrownany teraz koparkami doslownie nie ma nic.. :(

* - i wlasnie takich problemow mi brakowalo swiat jest wtedy taki piekny :E
Ten urlop bardzo dobrze mi zrobi i robi.. tymczasem ide zaglebiac sie w moj problem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz