wtorek, 20 października 2009

Szklanka mleka szklanka mleka...

...moze byc z miodem. Odkrylem ze cierpie na zaawansowane stadium bezsennosci. Podobno normalni ludzie zasypiaja w nie dluzej niz 15 minut. Coz.. ja cale zycie zasypiam minimun 40 min.. czasami i 3h. Dzisiaj polozylem sie o 04:30AM.. jest 06:33AM i jestem zmeczony, ale nie moge zasnac nie wygodnie mi i w ogole. Wyczytalem zeby wypic szklanke mleka co tez uczynie.. jezeli jest mleko. W dodatku znow bede zmienial dostawce internetu. Powracam do multimedi.. za taka sama cene mam 6 mbit w dzien i 12 mbit w nocy. A tu mam 2 mbit w dzien i 4 w nocy. I to sa godziny od 24-12. A tam mam od 23-13 czyli tez lepiej i taka sama cena. Niestety mozna dopiero od nowego roku. Tak tez sie stanie. W dodatku starannie siec poprowadzona a nie to co tu zeby slepy pijak by to lepiej zrobil. W dodatku nie sa w stanie zapewnic wiecej niz 4 mbit. Wiec podziekuje, akurat sie umowa w listopadzie chyba konczy. Przemecze sie troche na multimedi obecnej.. 1 mbit w dzien 2 w nocy za 49zl.. chyba ze nie pobiore wiecej niz 500MB w miesiacu to wtedy 5 gr. (piec groszy) za miesiac. Dobra koncze ide ta szklanke mleka szpacic.. podgrzac to chyba trzeba.. moze tez miodu dodam kto wie.. odwala mi bo zbyt dlugo moj organizm jest trzezwy pod kazdym wzgledem.. ani alkoholu ani tego nic. Ostatnio alkohol 2 pazdziernika pilem, a bau nie ma gdzie zalatwic no.. nie podoba mi sie to. Dobra koncze.

PS. Przypomnial mi sie cytat z Stargate SG-1
Carter do Teal'ca: - Moze napijesz sie szklanki cieplego mleka?
Teal'c: - Nie bede spozywal krowiej laktozy w zadnej temperaturze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz