środa, 14 października 2009

Snieg pada.

Witam. Na poczatek napisze ze mial byc to wpis audio i nawet juz nagralem no ale uwazam ze wyszlo to krytycznie, wiec zostaje przy slowie pisanym. A wiec jest 14 pazdziernika 2009r i pada snieg, a w zasadzie sypie! Jestesmy wlasnie swiadkami zmiany klimatu, bo nawet drzewa jeszcze zielone a tutaj snieg. Ostatnio na rowerze to w lekiej bluzie, tudziez krotkim rekawku jezdzilem, potem okolo 4 paz zachorowalem no i jeszcze jestem na kwarantannie. Jutro mam sie udac na kontrole. Postaram sie przyblizyc minusy obecnych opadow sniegu. Po pierwsze roslinnosc, a mam namysli roslinke rosnaca na Kalinie, ktora chcialem zebrac, ale choroba mi nie pozwalala, a teraz to zgnije toto. Jest mi smutno z tego powodu. Mam nadzieje ze da rade cos zebrac. Kolejnym minusem tej sprawy jest samochod. Otoz kola zimowe nie kupione to jest raz. Dwa auto nie jest przygotowane na zimie, nie kupiona osolna pod silniki, koszt okolo 80zl, nie zakonserwowane podwozie. Tez koszta bo trzeba kupic ocynk i bitex. Kolejnym minusem sa utrudnienia w jezdzie rowerem bo nie wiadomo czy cieplo czy zimno chlapie sie. Nie mam biegow "sniegowych", lancuch nie skrocony, brak tylnich hamulcow, a na zime musza byc tylnie, bo przednie sa niebezpieczniejsze to raz, dwa opona slick. No nie wyglada to wszystko sympatycznie niestety. W dodatku padla siec Nplya w bloku. Ale tutaj na prawde brak mi slow jaki jest stan techniczny. Nplay nie wlozyl ani 1zl w instalacje, przejeli po reni comie i jest to tak zrobione ze gorzej sie nie da i jutro robie gnoj. Tak sobie mysle wlasnie bo chyba jutro mam isc na kontrole na 14:00, a jest 03:06 AM. To trzeba by bylo pojsc spac, co proste nie bedzie bo chodze okolo za pientnascie 5. I wracajac do Nplaya to oni tego nie zrobia, nie widze sposobu. Przyjdzie mi przerwa w serialach ze spraw technicznych.. :/ Nawet nie bede mogl na MM sztuki pobrac bo odcinek SGU to 1.10GB a limit tutaj jest 500MB per month. Dobrze ze mam ten drugi net w takich sytuacjach sie przydaje wlasnie. Koncze.. ogolnie dzien uwazam za nieudany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz