sobota, 11 września 2010

Jezeli przeczytasz, Twoj czas zostanie zmarnowany

Wczoraj mialem dosc aktywny dzien, bo obudzilem sie jakos o 15.30 potem zaraz pojechalem do Spa porelaksowac sie, potem do domu na chwile do kompa i znow wyszedlem, do kina na Incepcje na 22.15, samochodem sie wybralem, przed seasem zrobilem sobie subtelne spotaknie z mj, na tyle subtelne ze poszedlem na gore kupilem bilet, i nagle zorientowalem sie ze zapomnialem okularow z auta wiec wrocilem sie, potem chwila niepewnosci i czekania az otworza sale, bo mialem jakies dziwne uczucie ze wszyscy na mnie patrza, wiec poszedlem do WC najpierw, ktorego zeby znalezc nalezy krazyc po labirantych Plazy, kto tam byl w kinie wie o czym mowa i wrocam i nagle zorientowalem sie ze mam kieszketowke na glowie, nie wiedzialem czy to wypada czy nie wypada ale dla pewnosci zdjalem i niosilem w reku. Wkoncu wpuscili rozsiadlem sie w fotelu pare ludzi mnie rozbawilo swoim wygladem i zachowaniem, potem reklamy, i nagle zaczalem sie zastanawiac.. Czy ja jak bralem okulary to aby na pewno zamknalem samochod ? Za pierwszy razem, tak bo i sprawdzalem, ale za drugim po prostu nie pamietalem i to uczucie jakie sie ma w takich sytuacjach, jak np chcesz siegnac po telefon ale nie mozesz go znalezc po kieszeniach, to wydarzenie zepsulo mi troche wczutke bo caly czas o tym myslem, ale jak sie okazalo pozniej, zamkniety byl. Film trwal dosc sporo bo po kolo 1 sie skonczyl, pojechalem sobie z kina na statoil, kupilem dwa piwa, a policji sporo bylo, za kazdym rogiem radiowoz stal po pierwszej. Potem do garazu tam obalilem jednego browara, bylo fajnie, zostawilem auto w garazu i pojechalem rowerem do domu. Potem poszedlem zaraz spac bo kolo 4.00 takze wczesniej juz troche. Wczoraj juz lezalem w lozku od 30 min, teraz pisze tego posta. I ogolnie bylo sympatycznie, dzisiaj caly dzien spedzilem przed komputerem, mialem isc na rower, ale olalem sprawe.Zastanawiam sie mocno nad hamulcem tarczowym z przodu, w rowerze i nie wiem czy kupowac czy nie, bo to jednak nie wyjdzie tak tanio jak podejrzewalem. Rowniez zastanawiam sie nad licznikiem do roweru, ale nie wiem czy kupowac, chyba raczej nie bede kupowal, no bo jak wjade w bloto to szlag trawi pewno a i jak zima bedzie to pewnie w tak niskiej temperaturze nie bedzie dzialal, ale jeszcze nie powiedzialem nie. Na razie z wyplaty za sierpien ktora byla wczoraj nie ruszylem ani zlotowki, a plany byly spore, karta TV dla rodzicow bo im sie tv maly spalil, router i wifi na usb, ale chyba to tez zostanie zaniechane. Potem dzisiaj siedzac przypomnialem sobie o tym, ze obejrzalbym sobie Goscie Goscie, i obalil browara albo dwa, do tego filmu, ale nie moge bo jest juz 04.36AM sobota, bede musial wczesniej wstac bo fryzjer, a w niedziele tez bede musial rano bo kolo 7.00 czyli pewnie nie pojde spac, zeby do elizowki pojechac, ale w tej chwili nie pamietam po co. Potem poniedzialek, wtorek i w srode do roboty!! :( i to na 6.00 czyli o 05.15 pobudka! LOL jak ja o 6 zasypiam dopiero :E 2 dni roboty dzien wolnego, potem 5dni!! na pierwsza!! i dwa dni wolnego i potem do konca miecha drugie zmiany, gdzie 5 dni na dwojke dzien wolnego i dzien pracy i koniec wrzesnia i zaczyna sie pazdziernik ostatni miesiac mojej umowy, ciekawe czy mi przedluza, mam do 31 pazdziernika, z jednej strony nie chcialbym zeby przedluzyli, a z drugiej chcialbym. Nie chcialbym bo nie chce mi sie tam pracowac w tym syfie i za takie marne pieniadze, plus zmotywowalo by mnie to do poszukania nowej pracy, plus jakies tam wakacje kolejne :) A nie chce bo, chcialbym miec przepracowany rok, zeby miec zasilek,w przypadku gdy bym nie pracowal, a z pazdziernikiem bede mial przepracowane 10 miesiacy, no i kasa potrzebna, ale wkoncu to miala byc praca na poczatek a nie caly czas, wiec moze lepiej by bylo jakby nie przedluzyli. Nie wiem sam juz. Czas mnie troche goni to na zakonczenie przedstawie Wam moje postanowienie.
Postanawiam, ze nie spotakam sie z Marry Jane dopoki nie pokaze sie jakis serial, lub dluzej.

A kiedy wychodzi jakis serial, nie wiem. Co do Capirci krazyly pogloski jakoby fani wywalczyli wczesniejsze wznowienie niz styczen 2011, mowi sie o 5 listopada 2010r.
Co do Dextera nie wiem, ale chyba wrzesien :E, a co do SGU to nie wiem tez chyba wrzesien, jakos pod koniec.
PS: Incepcja 8/10
PS: Dzisiaj rocznica, 9 zreszta zamachu Rzadu Stanow Zjednoczonych, na amerykanska ludnosc poprzez atak na wieze World Trade Center.


Cytat dnia : "co 5.05 a ja jeszcze przed kompem w najlepsze.. :E a przeca jutro mam isc do fryzjera, nie wiem jak ja wstane przed 16.00 :E "
PS3 Wstałem o 17.10 :E


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz