piątek, 2 października 2009

Jesien, czyli kolejna pora roku

Czolem. Jest to pierwszy w miesiacu post wiec wypadaloby by aby byl fajny. A wiec moi drodzy mamy juz pazdziernik, zaczela sie jesien. Objawia sie to poprzez niskie temperatury, wiatr, wilgoc, brak zieleni, spadajace liscie. Poza tym cos chce abym nie wybil sie z mojego rytmu nocnego. Juz wczoraj bylo dobrze, juz gaska sie witala z motylkiem, a dzis zasnalem o 21:30 i wstalem o 01:10. W tej chwili jak to pisze to jest 02:55. Bylem dzisiaj na malej popijawie. I wrocilem wlasnie o 21. Ale jestem zadowolony. Wydalem 50% moich pieniedzy, co jest godne pochwaly. Zwlaszcza ze obracalem banknotem o nominale 20 zloty. No i to 10zl poszlo na 2 piwa i tanie wino. Tanie wino dla znajomych gdyz mi to nie smakuje za bardzo i zle na mnie dziala. Chodz i tak pozniej je pilem, bo nie wypadalo odmowic, jak gospodarz nalegal. Mam nadzieje, ze jakos moj organizm poradzi sobie z tym. Powrocic udalo mi sie o dziwo samochodem bo jakos znalazl sie znami Kuba. Podroz byla krotka, nie zdazylem nawet calego papierosa przez droge spalic. No i rowno za 1 dzien i godzine, to jest za niecale 25h bedzie premiera Stargate: Universe. Czyli jutro, ale zastanowie sie czy bede siedzial jutro do 4 i ogladal, czyli piatek, czy moze wstane sobie w sobote jakos i po poludniu obejrze. Coz nie mam pojecha jak to bedzie. Teraz nie mam glowy na takie rozwazania skomplikowane.
Chcialem tez powiedziec, ze pisze jakas mini ksiazke, ale co ciekawe nie wiem jeszcze co jest glownym watkiem i na czym bedzie sie skupiac. Narazie napisalem okolo kartki ciekawego wstepu. Czas akcji to jest rok 2020r. Wprowadzilem juz dwoch bohaterow z imionami i kilkunastu o ktorych sie tylko mowi. Wprowadzilem motyw eksperymentu na czlowieku i tuneli czasoprzestrzennych, a co z tego bedzie to nie wiem. Bo nie mam w glowie zadnej fabuly po prostu wymyslam w trakcie pisania :E
Nie moge tez zapomniec ze trzeba juz jak najszybciej podbetonowac garaz troche bo to jesien idzie i no zrobic samochod na zimie przygotowac. To jest wyczyscic podloge gdzieniegdzie popsiukac ocynkiem, reszte cala podloge pomalowac bitexem. Dokonczyc zaprawki, tam gdzie jest potrzeba, np w rogu wneki na tablice rejestracyjna z tylu na klapie. No i zamontowac oslone pod silnik i wymienic uklad chlodzenia na koncentrat. Tylko kase trzeba. Dobra koncze. Do uslyszenia za jakies 26h kiedy to zdam relacje z premiery SGU, chodz moze byc i pozniej. Tytul posta bedzie. "Stargate Universe - czas zaczac" No chyba ze odcinek bedzie tragedie to bedzie dopisek i jednoczenie pozegnac.
Narazie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz